reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marianna Petrová

Marianna Petrová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Živí ma práca s textom. Takým, ktorý napísal či preložil niekto iný. Je to skvelá práca, ale občas túžim niečo také pekné napísať aj ja. Rada spím, vyučujem angličtinu a učím sa blogovať. Poteší ma, keď sa vám to, čo tu napíšem, bude páčiť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Kedy sa žena začne zaujímať o futbal

Marianna Petrová

Kedy sa žena začne zaujímať o futbal

Do nového týždňa som sa zobudila s nádherným pocitom, že ma bolia kríže. Kým som sa odhodlala vstať z postele, zvažovala som, či si trúfam zájsť rovno k lekárovi, alebo len do najbližšej lekárne.

  • 6. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 580x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu